Tribunals

Óscar López assegura que la investigació al fiscal general és "el món al revés": "S'investiga qui persegueix el delicte"

El ministre de Transformació Digital i Funció Pública, Óscar López, anunciant la seva candidatura a liderar el PSOE de Madrid
1 min

El ministre per a la Transformació Digital, Óscar López, ha afirmat que la investigació contra el fiscal general de l'Estat, Álvaro García Ortiz, és "el món al revés". "Hi ha qui persegueix el delicte i qui el comet, i aquí s'està investigant qui persegueix el delicte", ha dit.

En una atenció als mitjans des de Madrid, López ha defensat que no és el fiscal general qui ha de donar explicacions, sinó la presidenta de la Comunitat de Madrid, Isabel Díaz Ayuso. "El delinqüent fiscal segueix sent la parella d'Ayuso i qui va filtrar una mentida a l'opinió pública segueix sent el seu cap de gabinet", ha remarcat el ministre, que ha assegurat que "s'està muntant una causa" contra García Ortiz.

stats