Salomé Pradas es defensa i diu que el dia de la DANA hi era "des del primer minut"
1 min
L'exconsellera d'Interior del País Valencià Salomé Pradas respon a la decisió de la jutgessa de la DANA d'imputar-la per la mort de més de 220 persones el dia dels aiguats. En un comunicat, ha assegurat que "des del primer minut fins a l'últim" hi va ser atenent les seves funcions institucionals.
Pradas diu que s'ha assabentat de la imputació per la premsa i s'ha posat a disposició de la justícia per tal d'aclarir "tota la veritat" del que va passar el 29 d'octubre. La jutgessa sosté que el Cecopi es va convocar massa tard, malgrat la informació disponible sobre la DANA.
L'exconsellera, cessada, manté que no es pronunciarà més fins que declari en seu judicial "per respecte a les víctimes, els damnificats i la instrucció judicial".