Detecten més de 600 abocadors amb risc d'incendi només a les comarques de Barcelona

Un dels abocaments de deixalles localitzat pels tècnics de la Diputació de Barcelona i les Agrupacions de Defensa Forestal aquest estiu
1 min

Els tècnics de la Diputació de Barcelona han detectat més de 600 abocadors amb risc d'incendi només en aquesta demarcació dins del pla de vigilància contra els incendis, sobretot al Baix Llobregat (125) i el Vallès Occidental (108). La majoria es van fer en camins, pistes o boscos.

Des del 21 de juny, els tècnics han fet més de 700 actuacions de protecció, com ara recollir aquestes deixalles o informar de la presència d'altres que no tenen risc d'incendi. També s'han fet un centenar d'actuacions dissuasives, sobretot per eines que generen guspires o per fer cremes o barbacoes en terreny forestal, i s'han revisat 2.600 punts d'aigua i un centenar de línies elèctriques. Les actuacions continuaran fins a l'1 de setembre.

Un dels abocaments de neumàtics detectats aquest estiu pels tècnics de la Diputació de Barcelona i les Agrupacions de Defensa Forestal.
stats