El Govern nomena una nova coordinadora de la selectivitat

Estudiants fent la selectivitat ala UB, en una imatge d'arxiu
1 min

El Govern ha nomenat com a nova coordinadora de la selectivitat l'enginyera industrial Rosa Pàmies-Vilà. La també doctora en enginyeria biomèdica de la UPC rellevarà Pilar Gómez, que havia ocupat el càrrec liderant la coordinació de les PAU dels darrers 20 anys.

Actualment Pàmies-Vilà és professora agregada del departament d’Enginyeria Mecànica de la UPC, on ha exercit com a secretària acadèmica des del 2023. En l’àmbit de la docència universitària, Pàmies-Vilà té 17 anys d’experiència docent i ha impartit classes en estudis de grau i màster de l’àmbit de l’enginyeria mecànica, tant a la UPC com a la Universitat Rovira i Virgili (URV).

Cessament després de la polèmica

Tot i que en el comunicat que anuncia el nomenament de Pàmies-Vilà, el Govern no ha argumentat per quin motiu s'ha decidit cessar Pilar Gómez, la decisió arriba després que en les darreres PAU hi hagués una important polèmica pocs dies abans de començar els exàmens. Inicialment, es va explicar que les faltes d'ortografia només restarien a les assignatures de llengua i finalment el Govern va haver de comunicar que els errors ortogràfics penalitzarien en totes les proves.

stats