Societat 08/04/2016

"Imprescindibles": La Caixa homenatja les entitats de l'Obra Social

Consisteix en 12 espots publicitaris, d'entre vint i trenta segons, que recolliran el testimoni dels representats de diversos col·lectius

Ara
1 min
Presentació de la campanya "Imparables", amb Isidre Fainé i els representants de les entitats

BarcelonaLa Fundació Bancària La Caixa llançarà una nova campanya publicitària dedicada a les dotze entitats que contribueixen a la seva Obra Social. A partir del 10 d'abril, publicarà espots publicitaris d'entre vint i trenta segons a diversos mitjans de comunicació. Els protagonistes d'aquestes publicacions seran els responsables d'un total de dotze col·lectius.

L'objectiu és homenatjar i fer reconeixement als professionals que desenvolupen programes dirigits a lluitar contra la pobresa infantil, promoure la contractació de col·lectius vulnerables i fomentar l'envelliment actiu i saludable de les persones grans, entre altres, tal com explica La Caixa.

El president de la fundació bancària, Isidre Fainé, assegura que aquesta campanya "és molt més que una acció de difusió", perquè "té l'objectiu de sensibilitzar i mobilitzar la societat en favor dels col·lectius més vulnerables".

La Caixa recorda que el 2015 la seva Obra Social va atendre 9,9 milions de beneficiaris, i que va participar en un total de 46.209 iniciatives. Aquest 2016 destinarà 500 milions d'euros a la seva acció social, cosa que els consolida "com la fundació més important d'Espanya", segons l'entitat.

Les dotze entitats que participaran als espots són Save The Children, la Creu Roja, ACNUR, Càritas, el Banc d'Aliments, Fundació Mensajeros de la Paz, Unicef, la ONCE, la Fundació Vicente Ferrer, Oxfam Intermón, el Banc dels Aliments i el Casal dels infants.

stats