El talent emergent també té un espai al Festival Jardins de Pedralbes

El certamen dóna l’oportunitat a 16 artistes joves que actuaran a l’escenari del Village

Ara
12/06/2015
1 min

BarcelonaÉs l’altra cara del Festival Jardins de Pedralbes, que en aquesta tercera edició aposta per la convivència de grans noms amb diferents artistes emergents com Guillamino, el primer en actuar a l’escenari del Village, just abans de l’actuació inaugural dels Pet Shop Boys el 8 de juny.

Com Guillamino, 15 artistes més actuaran durant el festival en aquest escenari, amb la intenció de donar protagonisme i una oportunitat al talent jove. En aquest sentit, Martín Pérez, director del Festival Jardins de Pedralbes ha afirmat que “a Catalunya tenim molts artistes emergents de primer nivell i vam considerar posar un segon escenari només per ells, que actuen una hora abans” de la gran actuació.

Quan el festival tot just acaba de començar ja s’han venut 23.000 entrades, que són gairebé un 80% del total. Un èxit que garanteix que fins el 9 de juliol, les 7 hectàrees dels Jardins de Pedralbes estaran plenes a vessar.

stats