Troben dos cadàvers en un avançat estat de descomposició a Riells i Viabrea
Els dos homes havien ocupat un garatge i els investigadors creuen que han mort pel mal funcionament d'un generador
BarcelonaEls Mossos d'Esquadra van trobar dimarts els cossos de dos homes en estat avançat de descomposició en un garatge ocupat a la urbanització Bosc de la Batllòria de Riells i Viabrea (Selva). Els agents van rebre l'avís a les 22.45 h. Quan els bombers van arribar al lloc, van descobrir els cadàvers, sense signes de violència, en estat avançat de descomposició. A l'escenari es va trobar un cos al llit i l'altre a terra.
L'avís el va donar un veí que va començar a sentir "una olor forta" i feia dies que no veia la parella d'ocupes habituals a la zona, segons han confirmat els Mossos d'Esquadra a l'ARA. La principal hipòtesi de la investigació és que van morir per accident a conseqüència del mal funcionament d'un generador que tenien al garatge on vivien.
Els cossos van ser traslladats a l'Institut de Medicina Legal, on els forenses faran l'autòpsia per determinar les causes de la mort i identificar els cossos. De moment, la identificació no està confirmada perquè els documents que ha trobat el cos policial eren els d'una dona i un home. A més dels dos homes, es van descobrir dos gossos i un gat sense vida.