Economia 11/09/2017

La plataforma de neteja Clintu.es s’expandeix i vol ampliar serveis

La plataforma de neteja barcelonina Clintu.es s’expandirà els pròxims mesos a una vintena de ciutats espanyoles i després ampliarà els seus serveis a França i Itàlia

N.v.
2 min
La plataforma de neteja Clintu.es s’expandeix i vol ampliar serveis

La plataforma de neteja barcelonina Clintu.es s’expandirà els pròxims mesos a una vintena de ciutats espanyoles i després ampliarà els seus serveis també a l’estranger, concretament a França i Itàlia. L’objectiu és enllestir aquest nou desplegament a principis de l’any que ve.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Segons aquesta companyia, que facilita la contractació en línia de serveis de neteja a domicili (i deixa en mans del netejador establir el preu final del servei), l’any passat les comandes es van multiplicar per cinc, un ritme que també es manté aquest any 2017. Només l’any passat, a Barcelona els serveis van passar de 6.000 a 25.000, amb un total de 5.000 clients. “Som el referent de la neteja per a particulars”, assegura el fundador de l’empresa, Àlex Espel.

El repte a més curt termini que s’ha proposat aquesta empresa catalana, però, és precisament desmarcar-se d’aquesta activitat única i ampliar el ventall de serveis per a la llar a la seva pàgina web. Espel assegura que a partir de la segona quinzena de setembre inclouran noves ofertes entre els seus serveis. A més, la companyia també vol llançar una aplicació compatible per a telèfons mòbils.

Clintu.es ha rebut aquest any 100.000 euros de finançament d’inversors particulars i del fons Seaya Ventures, i ha destinat bona part dels diners a la inversió en tecnologia. “Ara mateix es pot fer la reserva d’un servei de neteja a domicili en només un minut”, assegura Espel.

Fusió amb GetYourHero

Aquesta plataforma de neteja es va fusionar el mes de març passat amb GetYourHero, una altra iniciativa de serveis de neteja, en aquest cas per a empreses, per crear la start-up de neteja sota demanda més gran d’Espanya.

Aquesta operació, que ha mantingut totes dues marques per separat, ja dona servei a uns 15.000 clients a tot l’Estat. Pel que fa al preu dels serveis de neteja que ofereix la plataforma, les dades de la companyia apunten que es mouen en el mateix rang que els preus amb què es treballa en el mercat tradicional: se situen al voltant dels 10 o 11 euros per hora en capitals com Barcelona, Madrid i Bilbao. Segons la plataforma, el perfil de client més habitual és el d’una persona d’entre 25 i 45 anys que viu en parella i busca més temps lliure.

stats