Publicitat
Publicitat

Las Vegas Sands admet que la decisió sobre Eurovegas serà "intuïtiva" però que el terreny serà clau

Michael Leven, el director executiu, diu que Barcelona està més abocada al turisme i Madrid als negocis

Després de visitar els terrenys que Madrid ofereix per acollir Eurovegas, el director executiu de la companyia Las Vegas Sands, Michael Leven, ha assegurat que la decisió final tindrà un component molt important d'"intuïció". Segons ha dit l'home de confiança del magnat Sheldon Adelson, la seva feina aquests dies és "recollir fets" per a l'empresari que haurà d'acabar decidint a partir de molts elements que poc tenen a veure amb la fredor de les xifres. En aquesta decisió, ha dit, presarà sobretot, el millor terreny possible (i les comunicacions per accedir-hi) més que no pas el preu final. En el cas dels terrenys que ofereix Madrid, només ha avançat que el de Valdecarros és més car que el d'Alcorcón. El tercer, més recent, "no té preu", encara.

Turisme i negocis

Leven ha admès que Barcelona està més abocada al món del turisme i Madrid al dels negocis, si bé ha reconegut que aquests dies s'ha adonat que les dues ciutats tenen components d'un àmbit i de l'altre. En tot cas, ha deixat clar diverses vegades que "Espanya és el millor lloc d'Europa" per acollir el projecte. Com ja va dir a Barcelona, la decisó ha d'estar presa l'1 de setembre. Quan Eurovegas torni a l'estat espanyol ja serà amb el veredicte sota el braç. Leven no ha volgut avançar què li diu el cor: "Jo no aposto", ha dit irònic, després de recordar que fa anys ho va fer i va perdre.

Motius per la cancel·lació

En tot cas, ha recordat que ells prenen la "decisió per demà, no per avui" i ha dit que la crisi passarà però "l'euro es mantindrà". Ha reconegut que avui és més difícil que fa uns anys iniciar el projecte. Tot i això, admet que el projecte només es podria acabar cancel·lant si "el món va pitjor" i si no es compleixen els acords amb els governs sobre les modificacions legislatives. No obstant, ha esquivat aprofundir en els canvis normatius que reclamen.

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT

El + vist

El + comentat

PUBLICITAT
PUBLICITAT