Publicitat
Publicitat

BARÇA

Sebastián diu que "no hi va haver manera" de pactar amb Laporta que el Barça promocionés Espanya

El ministre d'Indústria justifica així el fet que el Reial Madrid faci la campanya, en què també participa la Comunitat presidida per Esperanza Aguirre

"L'anterior junta directiva del Barça", la de Joan Laporta, va rebutjar la possibilitat que el Barça participés en una campanya de promoció turística d'Espanya, que hauria estat també de promoció de Barcelona. Ho ha assegurat el ministre d'Indústria, Miguel Sebastián, en la compareixença de premsa posterior al consell de ministres aquest divendres.

La marca Reial Madrid es convertirà en símbol d'Espanya per atraure el turisme estranger, segons un acord firmat pel club, el ministeri d'Indústria i la Comunitat de Madrid, que també serà promocionada. La televisió del Reial Madrid explicava aquesta setmana l'acte en què es va fer públic l'acord. Aquest divendres, però, la polèmica ha sorgit després del consell de ministres.

Un periodista ha preguntat per què s'ha triat un club en concret per promocionar Espanya. I Sebastián ha respost que la campanya –'Visit Spain, visit Madrid'– es fa amb la Comunitat de Madrid i que el Reial Madrid és una marca molt coneguda mundialment. I ha afegit que l'acord es va intentar també amb el Barça "i no hi va haver manera, almenys amb l'anterior equip directiu", el de Laporta. "Si haguessin volgut, hauríem fet una versió de la campanya amb l'eslògan 'Visit Spain, visit Barcelona", ha explicat.

El que no explica Sebastián és que el club català té un contracte amb Turisme de Catalunya i porten aquesta marca en una màniga de la samarreta durant la pretemporada, en partits no oficials, ja que l'ús d'aquests logotips en partits oficials està molt restringit pels organismes que les regulen.

Etiquetes

Més continguts de