Estils 21/04/2015

El Rec incorpora noves marques, més experiències gastronòmiques i programació musical

Del 3 al 6 de juny el festival torna a transformar les adoberies del Rec d'Igualada en espais de moda

Acn
2 min
Una imatge de l'edició anterior del Rec / ACN

BarcelonaLa nova edició del festival Rec es diu Rec0.11 i tornarà a transformar més de 35 antigues adoberies del barri del Rec d'Igualada en espais de moda. En la propera edició -del 3 al 6 de juny-, el Rec incorporarà una desena de noves marques, com Adidas, Hakei, Gas Monkey, Garage, Redskins, Grifone, Pretty Ballerinas, Mascaró i Kaotiko, arribant així fins a les 74.

El festival comptarà amb més de 25 'food trucks', una quinzena més que l'edició anterior, que es concentraran als patis industrials al Rec Street Food. El Rec0.11 també amplia la programació musical, amb tres escenaris al llarg del circuit i més de 20 formacions, entre les quals destaquen Alado Sincera, Beth, Cálido Home o Root Diamoons.

L'objectiu del Rec.011 és buscar un equilibri amb marques de petit format, dissenyadors independents i marques plenament consolidades, tant catalanes com internacionals, amb productes per a home, dona, nens i complements.

El responsable de Recstores SL, Jordi Ribaudí, ha assenyalat aquest dimarts que per a ells el Rec "és un somni", ja que ha fet visible un barri d'Igualada que està "en perill urbanístic", i que no només posa en valor l'espai, sinó que "crea una vivència", ha dit. Ribaudí ha explicat en roda de premsa que han aconseguit crear un "campament nòmada" que es presenta dues vegades a l'any i que va començar amb 5 marques. El responsable ha manifestat les ganes de potenciar nous dissenyadors "poc coneguts" i continuar convidant marques famoses, ja que fan que "s'apropi molta gent".

La dissenyadora de moda Miriam Ponsa, present a totes les edicions del Rec fins ara, també ha expplicat que per al gremi és molt important ser presents al festival perquè "fa que tinguem molta informació sobre la nostra col·lecció" i en conseqüència, cada sis mesos la poden millorar, ha dit.

El festival programa per al dia 3 de juny ha programat el segon Rec Meeting, una taula rodona que aquesta edició debat sobre la nova tendència dels 'foods trucks', i que comptarà amb el cuiner Koldo Royo i altres personalitats importants del sector.

70 marques distribuïdes en 35 'pop up stores'

Per a home i dona, aquesta edició compta amb les marques Desigual, Levi's, Mango, Sita Murt, Pepe Jeans, Kickers, Lacoste, Textura, Ash, Antonio Miró, Dockers, Javier Simorra, Superdry, Kaotiko Barcelona, RedSkins, Yerse, Loreak, Mendian, Franklin&Marshall, Miss Me, Boxley, New Zealand Auckland, Nudie Jeans, Kupuri, Messcalino, LTB Jeans, Visual Poetry Barcelona, Versace Jeans, Part Two, Paul Frank, Dütch Delight, Just Cavalli, Versace Jeans o Veneno en la Piel.

Pel que fa a dissenyadors independents, el REC0.11 ha convidat Miriam Ponsa, Josep Abril, Txell Miras, Colmillor de Morsa, Zazo&Brull, Toni Francesc, Veneno en la Piel, Who, Costalamel, Jordi Rafart, Gorni Kramer, Ingrid Munt, David Valls i Susi Sweet Dress.

stats