Publicitat
Publicitat

Formentera, Menorca i, ara, la Costa Brava: l'anunci de Damm, a punt de tocar port

La companyia anuncia que falta molt poc per poder veure l'espot d'aquest estiu, que ha dirigit Isabel Coixet #mediterràniament

"Ja falta poquet". Així de clar però de poc concret. Damm anuncia aquest dimarts a Twitter la imminència de l'aparició a la televisió de l'espot de l'estiu de 2011. Els anuncis d'Estrella Damm s'han convertit, els darrers dos anys, en els més esperats de l'estiu. Des que el recorregut va començar a Formentera el 2009, la barca de Damm ha atracat a Menorca i ara, arriba a la Costa Brava. De fet, l'anunci de l'any passat arrencava i acabava a Cadaqués, i el cap de Creus pren ara el protagonisme, segons les poques pistes que hi ha fins ara.

Les històries de vacances somniades en paisatges paradisíacs del Mediterrani, acompanyades de bandes sonores fàcils de recordar, han convertit l'anunci en un atractiu televisiu esperat: pel públic però també pel grup triat cada any, que salta a la fama gràcies a l'espot. Iniciatives com la pàgina a Facebook Jo tampoc puc esperar més pel nou anunci d'Estrella Damm estiu 2011 mostren la fal·lera que s'ha generat per aquesta aposta de màrqueting des que Billie The Vision es va estrenar a Formentera. L'any passat va passar el mateix amb els Triangles, que cantaven l'estiu per a Damm a Menorca.

Però si una cosa tenen en comú tots els anuncis de la popular marca de cervesa és l'aura de secretisme que els envolta fins el mateix dia de la seva emissió, quan es coneix la que, probablement, serà la història i l'èxit musical de l'estiu.

La cineasta catalana Isabel Coixet és l'encarregada de crear aquest conglomerat audiovisual que, segons va confirmar la mateixa empresa cervesera a finals d'abril, tindrà com a escenari de luxe la Costa Brava. El Cap de Creus, Roses i El Bulli són dos dels escenaris coneguts, però altres informacions aparegudes en edicions online de diaris i en blogs revelen altres ubicacions com Calella de Palafrugell o Empúries i l'Escala.

Ja no caldrà esperar gaire per aclarir del tot els dubtes.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT