Publicitat
Publicitat

NOU PROJECTE TELEVISIU

El programa fugirà de la informació del cor i recordarà el format 'Hay una carta para ti'

Jorge Javier Vázquez prepara un espai per a les nits de Telecinco

La productora Magnolia prepara un nou programa per al prime time de Telecinco que conduirà Jorge Javier Vázquez. L'espai, que buscarà reunir famílies, ha de contribuir a netejar la imatge del canal.

Jorge Javier Vázquez presentarà un nou programa al prime time de Telecinco. Segons ha pogut saber l'ARA, fa unes setmanes la productora Magnolia va començar a treballar juntament amb Vázquez en el projecte d'un nou espai d'entreteniment que tindrà com a objectiu que persones anònimes puguin retrobar-se amb familiars als quals fa temps que havien perdut la pista o bé reconciliar-se amb vells coneguts amb qui s'haguessin enemistat.

Fonts de la productora han explicat a l'ARA que el projecte en què treballen és un "programa comercial" que "ni tracta informació del cor" -el format a què està més avesat Jorge Javier Vázquez- "ni és Gran Hermano" . Més aviat podria tenir punts de contacte amb formats de l'estil de Sorpresa, sorpresa i Hay una carta para ti , que havia conduït Isabel Gemio a Antena 3 entre els anys 1996 i 2004. "Poden servir de referència", admeten els responsables de l'espai. Malgrat tot, remarquen: "Han passat els anys i la manera de fer televisió actualment és molt diferent" de la d'aquella època. Tot i que en línies generals els protagonistes de l'espai serien persones desconegudes, no es descarta que "de tant en tant" hi pugui aparèixer algun personatge famós.

Un altre format que ha pogut servir de referència per a l'elaboració del nou projecte és C'e posta per te , un format paral·lel a Hay una carta para ti que l'italià Canale 5 -propietat, com Telecinco, del grup Mediaset- emet amb èxit des de l'any 2000. Aquest fet podria haver ajudat, també, a fer que la cadena veiés amb bons ulls aquesta nova proposta de Magnolia.

Rentat de cara

Fonts del programa -del qual encara no n'ha transcendit cap títol- han assegurat a l'ARA que es tracta d'un projecte que no va néixer "per substituir res" ni per canviar la imatge de la cadena, però és evident que la introducció d'un nou programa a la graella implicaria la sortida d'algun altre espai. De fet, fonts del sector apunten que aquest nou programa podria formar part d'una estratègia més àmplia de Telecinco per emblanquinar els seus continguts.

Des que al novembre La noria es va quedar sense publicitat durant un dia -per la polèmica entrevista a la mare d'un dels menors condemnats pel cas Marta Castillo-, Telecinco ha redibuixat la graella per suavitzar els continguts i recuperar la confiança dels anunciants. La primera mesura va ser suprimir, tres dies després de la crisi, dos dels seus espais més controvertits, Resistiré, ¿vale? i Enemigos íntimos . Al gener la remodelació va continuar amb l'endarreriment de La noria fins a la mitjanit i el naixement d' El gran debate .

Segons diverses fonts del sector, però, ara els màxims responsables de Telecinco es plantegen suprimir els espais més polèmics que queden a les nits de la cadena: Sálvame deluxe els divendres i, precisament, La noria -amb el nou format germà d' El gran debate - els dissabtes. Aquest nou projecte de Magnolia, doncs, podria ser un dels candidats a ocupar aquests espais. D'aquesta manera, Jorge Javier Vázquez mantindria la seva presència al prime time de Telecinco, en què actualment presenta Sálvame deluxe , una tasca que compagina amb la conducció de la versió diària del programa, de dilluns a dijous -els divendres el substitueix Paz Padilla.

Amb el nou projecte de Magnolia, el presentador s'allunyaria dels programes vinculats a la premsa del cor, en els quals ha treballat fins ara. A banda d'espais dedicats pròpiament a les xafarderies, com Aquí hay tomate i Sálvame , Vázquez s'ha fet càrrec últimament dels realities Supervivientes i Acorralados , en què la presència entre els participants de personatges famosos i els debats i polèmiques sobre l'activitat dels concursants provocaven que els espais acabessin derivant també cap al mateix tipus de continguts.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT