Publicitat
Publicitat

ELS NOUS CANALS DE LA TDT

Florentino Fernández vol portar-hi l'audiència que tenia a Cuatro

Neox es reforça i es planteja competir amb les generalistes

El pas del programa de Florentino Fernández de Cuatro a Neox ha animat la cadena, una de les germanes petites d'Antena 3, a mirar de saltar de divisió i lluitar amb els altres primers canals.

Neox estrenarà properament el nou programa de Florentino Fernández, que molt probablement durà el nom d' El club de los tontacos . Serà la primera vegada que una cadena secundària de les nascudes amb la TDT aposta per un programa diari procedent d'un canal generalista. L'espai es deia Tonterias, las justas i l'emetia Cuatro, però no han pogut retenir-ne el títol per una qüestió legal.

Aquesta novetat, juntament amb l'estrena del nou concurs Involución (amb Berta Collado, Flipy i un ximpancè) i la segona temporada de Museo Coconut (amb la troupe chanante de Joaquín Reyes) fan que la cadena vegi possible situar-se a la vora dels primers canals. "Nosaltres ara tenim un 2,6% d'audiència i això ens fa estar més a prop de Cuatro, que té un 6,3%, que no pas ells d'Antena 3 i el seu 10,6%", reconeix Bern Reichard, director dels canals secundaris d'Antena 3. "Però en tot cas, l'aposta de la cadena és ser especialment forts a la franja compresa entre els 13 i els 35 anys. Aquí hi ha dies en què tenim el 7% d'audiència i aquesta dada és molt positiva per als anunciants".

Ser la primera de les secundàries o l'última de les generalistes, heus aquí la qüestió. "S'està esborrant la diferenciació entre unes cadenes i les altres, al final el que compta són els perfils, i en el cas de Cuatro són similars als nostres".

Joaquín Reyes torna als gags

El canal ja ha començat a enregistrar els capítols de la segona temporada de Museo Coconut , la paròdia del món de l'art contemporani perpetrada per Joaquín Reyes i alguns dels actors que l'havien acompanyat en els anteriors programes La hora chanante i Muchachada nuí . Aquest és un dels programes insígnia de la cadena: el primer capítol va congregar 904.000 espectadors i un 4,3% de quota, la qual cosa el va convertir en l'estrena més vista mai de tots els canals de la TDT.

Però la crítica i els fans no han estat tan unànimes amb aquesta sitcom i han enyorat sovint els temps en què l'humor de la factoria Reyes s'articulava millor en programes d'esquetxos. Per això la cadena ha tancat un nou acord amb la productora de Reyes, Hill Valley, perquè compatibilitzi el Museo Coconut amb un nou programa de gags en la línia dels seus antecessors a Comedy Central i La 2.

Més continguts de