Publicitat
Publicitat

Diaris esportius

Picabaralla entre 'Sport' i 'Mundo Deportivo' pels fitxatges desmentits per Guardiola

El diari del grup Zeta acusa el seu rival de mentir i no assumir la responsabilitat en l'afer de la presumpta captació de Messi i Neymar per al City

El  desmentiment de Pep Guardiola –que ha negat voler fitxar Neymar i Messi per al Manchester City– ha desfermat una picabaralla entre els dos principals diaris esportius catalans. 'Mundo Deportivo' és qui més fort va jugar en aquesta presumpta informació, amb una portada titulada "Així no, Pep", en què validava la tesi que el tècnic del City havia sondejat els dos jugadors blaugranes. Per defensar-se de les crítiques posteriors a la roda de premsa de Guardiola, 'Mundo Deportivo' ha publicat aquest dimarts un article on relaciona tots els mitjans que es van fer ressò de la notícia, i aprofitava per atribuir-la en origen a tabloides anglesos. Entre els mitjans de la llista hi havia l'Sport, a qui acusaven de no citar la font i, per tant, d'apropiar-se de la (teòrica) informació.

Però l'Sport ha contraatacat amb un tuit on –parafrasejant la portada de la competència– deia: "Així no, 'Mundo Deportivo'" i enllaçava a un article on desmuntava la tesi del seu rival.

En concret, explicava com la crònica de 'Mundo Deportivo' sí que assumia el rumor, i citava aquest paràgraf: "MD va poder confirmar que, en efecte, el director executiu del Manchester City i exvicepresident blaugrana, Ferran Soriano, va contactar amb l'entorn de Messi per sondejar la possibilitat d'un canvi d'aires". A més, l''Sport' denunciava que 'Mundo Deportivo' havia inclòs un retall d'una notícia seva manipulada: s'havia tallat de manera que no es veia el paràgraf on el diari del grup Zeta aclaria que els suposats contactes eren informacions no pròpies sinó aparegudes als diaris populars anglesos.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT