Publicitat
Publicitat

L'ESPAI VA SER 'TRENDING TOPIC' MUNDIAL

El debat electoral de TV3 registra un 9,1% d'audiència

Un total de 256.000 espectadors van seguir ahir a la nit El debat: Eleccions Generals 2011 de TV3, que va registrar un 9,1% d'audiència, segons dades de Kantar Media. La primera mitja hora, en la qual els caps de llista per Barcelona a les eleccions del 20-N van parlar de la crisi, va liderar la franja horària: 354.000 espectadors i un 12,6% de quota és la mitjana de les 21.59 h a les 22.29 h. L'espai va assolir el seu màxim d'audiència a les 22.05 h, amb 387.000 televidents i el 14,1% de share.

D'altra banda, pel que fa a la segmentació del debat per edats, cal dir que el target de les persones de persones de 65 anys o més va liderar l'audiència, amb una quota relativa del 14,6%, seguit del de les persones dels 45 als 64 anys.

Tot i que no va aconseguir figurar entre els deu programes més vistos de divendres a Catalunya, el debat va tenir un gran seguiment a les xarxes socials. A Twitter, l'etiqueta que es va crear per seguir-lo i participar-hi, #debatTV3, va ser ahir a la nit trending topic a Catalunya i Espanya. Es va situar en el podi dels temes més seguits a tot el món, amb més de 14.200 tuits, i va arribar a generar fins a 200 piulades per minut, destaca TV3 en un comunicat. El compte del portal de la CCMA, @324cat, va ser dels més retuitejats, amb 382 accions.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT