Mèdia 08/11/2016

"Tots tenim un costat bo. O molt bo": La Marató presenta l'espot per a l'edició d'aquest any

El programa se celebrarà el 18 de desembre i se centrarà en l'ictus i les lesions cerebrals i medul·lars traumàtiques

Ara
1 min

BarcelonaLa Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha presentat aquest dimarts la campanya publicitària de la pròxima edició de La Marató, que tindrà lloc el dia 18 de desembre i es destinarà a recaptar fons per a la investigació biomèdica sobre l'ictus i les lesions cerebrals i medul·lars traumàtiques. L'eslògan de la iniciativa solidària és 'Tots tenim un costat bo. O molt bo'.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

L'espot estrenat aquest dimarts està protagonitzat per un nen que (aparentment) ha patit un ictus i té immobilitzat el braç dret, però que tot i així intenta sortir-se'n com pot a l'escola. Al final del dia, però, es descobreix que la situació no era exactament com semblava i que tot plegat ocultava un missatge de profunda solidaritat.

"L'espot consolida el to emocional i tornarà a tocar el cor dels catalans", ha assegurat, durant la presentació de l'anunci, Camil Roca, creatiu d'Ogilvy, l'empresa que ha dissenyat la campanya.

La Marató arribarà aquest 2016 a la seva 25a edició i serà presentada en aquesta ocasió per Ramon Pellicer i Helena Garcia Melero.

stats