Publicitat
Publicitat

Atribueixen a Antena 3 haver matat Fraga per error

La cadena ho nega i diu que és un muntatge. La falsa notícia provoca confusió a Twitter

Un enllaç a un suposat especial d'Antena 3 sobre la mort del fundador del PP Manuel Fraga ha generat confusió a la xarxa, especialment al Twitter i al Facebook. La captura de pantalla va començar a circular aquest dimecres per internet, i s'advertia que es tractava d'un error de la cadena.

Fonts d'Antena 3 han negat a l'ARA que es tracti de cap error i asseguren que la captura de pantalla és un muntatge.

Fraga, de 89 anys, està dèbil de salut i diumenge passat va haver de ser atès a casa a causa d'un fort constipat.

El setembre passat ja es va difondre per Twitter la falsa mort del regidor del PP de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, amb un muntatge d'una pàgina de l'edició digital de La Vanguardia. El cas va posar de relleu la facilitat amb què es poden clonar pàgines web dels diaris digitals per falsificar-ne la informació.

Fa uns mesos La Voz de Galicia va matar l'exministre franquista. En aquella ocasió sí que va ser un error del diari.

Etiquetes

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT