Publicitat
Publicitat

'AL ROJO VIVO'

El nou debat de la cadena podria atreure públic que CNN+ ha deixat orfe

La Sexta accentua el seu perfil d'esquerres

El segon canal de la TDT de La Sexta enceta al mes de gener Al rojo vivo , un debat nocturn que "serà l'únic de la televisió que no tindrà una línia editorial conservadora". El dirigirà Antonio G. Ferreras.

En la pugna per l'audiència, els diversos canals que competeixen a la TDT marquen perfil per atreure segments específics de públic. La Sexta va néixer amb un perfil escorat cap a l'esquerra. Amb el nou debat que arrenca al mes de gener a La Sexta 2 vol reforçar-lo.

La cadena ha escollit posar al capdavant de la tertúlia nocturna un nom que hi ha estat vinculat des del principi: Antonio G. Ferreras, actual director de La Sexta.

Atraure el públic de CNN+
El programa arrenca, precisament, pocs dies després que s'acomiadi CNN+. Tot i que La Sexta encara no ha precisat la data d'inici, sí que ha confirmat a l'ARA que serà poc després de l'acabament de les vacances nadalenques. Així doncs, el debat podria atreure els espectadors que seguien el programa nocturn d'Iñaki Gabilondo a CNN+ i que amb el tancament del canal de notícies han quedat orfes de l'aprofundiment en la informació des d'una perspectiva més aviat d'esquerres.

De fet, en les travesses sobre qui podia conduir el nou debat de La Sexta 2 havia sonat el nom de Gabilondo. Però des de La Sexta ho van desmentir, tot i que també van afegir que "sempre estarà convidat com a tertulià". El nom que han acabat escollint i que ahir donaven a conèixer és el d'un periodista que, com Gabilondo, prové de la cadena SER. Fins i tot va ser director de l'emissora de ràdio de Prisa.

"No serà de dretes"
El conseller delegat de La Sexta, José Miguel Contreras, en la presentació del nou programa, explicava que "la novetat és que no serà una tertúlia de dretes", però afegia que "tampoc volem fer-la d'esquerres". Tot i això, la cadena juga amb l'estètica de l'esquerra a l'hora de posar nom al debat: Al rojo vivo . I, de fet, ahir mateix tornava a subratllar que serà "l'única tertúlia de la televisió que no tindrà una línia editorial conservadora i competirà amb les tertúlies que mantenen una línia editorial de dretes". És l'estratègia de La Sexta de marcar perfil i fer-se un forat a la TDT.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT