Publicitat
Publicitat

THE BRANDERY COM A PLATAFORMA

Custo i David Dalmau s'apunten al 'low cost'

La passarel·la de The Brandery, un descens a la terrenalitat en forma de zig-zag, ha estat l'escenari de la presentació mundial de la segona línia de Custo, Custo Line. Reviu, trenta anys després, la marca amb què Custo i David Dalmau van començar la seva aventura en el món de la moda, estampant samarretes inspirades en els colors i la forma de vestir de Califòrnia.

El Custo més casual
Texans, leggings , vestits que no prescindeixen dels estampats de la casa, abrics de pèl, jaquetes amb serrells (amb un cert aire de mantó) per a noies i de teixits brillants per a nois defineixen la nova línia. Les sedes, les costures i els acabats preciosistes i elaborats que el dissenyador presenta cada temporada a Nova York donen pas a teixits menys delicats, com el cotó, el modal i el lyocel. Es tracta, com ha assenyalat Custo Dalmau, de fer una segona línia més econòmica, jove i democràtica. L'estil esdevé més casual per adequar-se al seu públic, de 18 a 35 anys, i les peces són més assequibles.

Mentre Custo Barcelona s'expandeix -el propi dissenyador ha comentat que busca un soci retail per expandir-se cap a la Xina i el Pròxim Orient i que està pendent d'obrir noves botigues a Londres- i Custo Growing (la línia per a nens) es consolida, Custo Line torna als orígens: és més barat, fresc, icònic, fa ús de colors vius i mescla teixits.

Cites de cinc minuts
Lluny del rebombori de la passarel·la i els estands, les marques mantenen trobades de cinc minuts amb un equip comercial i de màrqueting d'El Corte Inglés per donar a conèixer el seu producte. És la segona vegada que l'equip de màrqueting i compres d'El Corte Inglés participa a l' speed dating del The Brandery; l'any passat van contactar amb la marca Paul Frank, que aviat començarà a vendre la seva roba als magatzems. "Busquem marques noves i diferents a l'oferta tradicional per rejovenir el target d'El Corte Inglés", explica Sandra Manresa, membre de l'equip de màrqueting. Hi ha d'haver feeling amb el producte, però "veure l'entusiasme d'algunes presentacions i la fe que tenen en el producte fa venir ganes de descobrir més coses seves". La marca de complements El Armario de Lulú i la de roba romàntica de Laga ha agradat l'equip d'El Corte Inglés i aviat hi ocuparan un dels corners .

Les marques més consolidades contrasten amb les firmes innovadores i atrevides. El saló també és una oportunitat per als joves dissenyadors com David Cabra, Laia Garcés (A-couple) i Estefania Murcia (Tu Cara Me Suena), guanyadors de l'última edició del premi de moda de Badalona Joaquim Mercader. Exposar les seves creacions trencadores i experimentals al The Brandery forma part del premi.

Més continguts de