Publicitat
Publicitat

TMB estudia el patrocini de les estacions de metro com a font d'ingressos

L'operador de metro i bus assumirà 6,5 milions dels 13 que l'Estat ha deixat d'aportar a l'Autoritat del Transport Metropolità

Transports Metropolitans de Barcelona estudia el patrocini estable d'estacions de metro com a font d'ingressos, segons que ha reconegut el president de l'empresa i primer tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Barcelona, Joaquim Forn. En aquest context, Forn ha admès que l'Autoritat del Transport Metropolità (ATM) podria plantejar-se modificar els noms de les parades de metro per introduir els dels patrocinadors com passa a Madrid, encara que personalment no és partidari d'aquesta mesura.

Forn ha explicat que es comptarà amb aquest estudi abans de l'estiu a la comissió municipal de Seguretat i Mobilitat, davant la qual també ha comparegut per explicar l'impacte del projecte de Pressupostos Generals de l'Estat en el transport públic de la ciutat per la reducció de l'aportació a l'ATM.

El president de TMB ha explicat que, dels 13 milions que deixarà d'aportar l'Estat el 2012, aquest operador assumirà 6,5, una part dels quals anirà a dèficit, i que l'altra meitat, l'assumiran la resta d'operadors de l'ATM.



Més continguts de