ADECCO OR
Esports Bàsquet 13/01/2012

Innovar o morir: l'última iniciativa del Sant Josep Girona per sobreviure

El club gironí busca recaptar ingressos a través de la pàgina Sos Basket Girona, on es poden fer aportacions des d'1 euro comprant píxels de la imatge del pavelló

David R. Jover
1 min

BarcelonaEls greus problemes econòmics que travessa el club gironí han fet que des del Sant Josep Girona s'inventin un projecte per recaptar fons i que es faci ressò de la seva situació. A més, també han gravat un vídeo promocional per omplir Fontajau.

“Volem enviar un missatge d'ajuda, però alhora demostrar que estem vius i amb forces encara”, ha comentat Carles Canals, relacions externes del Sant Josep Girona, i un dels ideòlegs del projecte juntament amb el president de la Penya Polska, Sergio Martínez.

L'objectiu és clar: aconseguir fons per finançar-se. Com ho faran? A través del lloc web www.sosbasketgirona.com es podran comprar píxels per donar color a la imatge del pavelló de Girona-Fontajau i de la foto del primer equip a partir d'1 euro, que equivaldrà a 3 píxels dels 3 milions que hi ha disponibles.

A banda de les aportacions dels aficionats al bàsquet en general, també hi haurà un lloc per als exjugadors, exentrenadors i exdirigents dels club que s'hi vulguin sumar. Serà una zona anomenada Hall of Fame (Saló de la fama), on l'import mínim serà de 20 euros. Les empreses també podran dir la seva i hi tindran un espai reservat.

A més, les diferents personalitats esportives i no esportives del país podran donar suport al projecte fent-se una fotografia amb el cartell de SOS Basket Girona i tindran un espai reservat en el lloc web.

El lema, "Nosaltres volem bàsquet, i tu?", és un clar missatge a tots aquells que volen que el bàsquet d'elit segueixi a Girona una temporada més de la mà del CB Sant Josep Girona.

stats