Lliga de campions

La maledicció d'Ibra a la Champions continua

El suec segueix amb la mala ratxa en aquesta competició després de ser eliminat aquest dimarts pel Barça

Zlatan Ibrahimovic, en roda de premsa
Ara
03/04/2012
1 min

BarcelonaZlatan Ibrahimovic continua amb la maledicció en la Champions després de ser eliminat de la competició aquest dimarts pel Barça.

El suec no ha guanyat mai aquest títol i un any més s'ha quedat sense opcions d'aconseguir-ho. Els diferents equips en els que ha estat el jugador han guanyat la Champions en diverses ocasions: el Juventus en dues ocasions, l'Inter de Milan i l'Ajax en tres, el Barça en quatre i el Milan, actual equip del futbolista, en set.

Un fet destacable són les dues Champions que van aconseguir el Barça (2008-09) i l'Inter de Milan (2009-10) després que el jugador abandonés els equips.

Malgrat aquesta mala ratxa a la Champions, Zlatan és considerat com un talismà en la Lliga ja que des de 2007 el jugador a aconseguit el títol any rere any, amb els diferents equips amb els què ha estat i aquest any tot apunta que amb el Milan ho tornarà a aconseguir.

stats