Moda emergent i botigues efímeres: arrenca el Rec.014

El festival de moda ‘pop-up’ d’Igualada aspira a tornar a superar els 100.000 visitants en l’edició d’hivern, que comença avui

Moda emergent i botigues efímeres: arrenca el Rec.014
Ara
09/11/2016
1 min

BARCELONAFirmes consolidades com Adidas, Mango, Levi’s o Lacoste conviuen, a partir d’avui i fins dissabte, amb els dissenys emergents de Who, Gorni Kramer, Kupuri, Veneno en la Piel o Jordi Rafart, entre altres, a les velles adoberies del barri Rec d’Igualada.

La novetat d’aquesta edició del Rec.0, la 15a, rau precisament en això: a fer una aposta més decidida per la moda independent sense descurar els espais 'pop-up' dedicats a grans 'retailers'. Així, més de 25 dissenyadors emergents desembarquen amb les seves peces a preus especials i s’incorpora per primera vegada al festival un espai 080 amb creadors habituals a la passarel·la barcelonina, com ara Carlota Oms, Pau Esteve o Rita Row.

Com és costum, en aquesta cita bianual també hi trobem art i cultura. El festival Rec Street Food envaeix els carrers del barri industrial igualadí amb 'food trucks', i també hi trobareu un nou 'pop-up' bar, amb propostes gastronòmiques de qualitat, i espais de vins, caves i iogurts ecològics. La cultura no es queda enrere: el Rec Music Festival disposa de dos escenaris amb música en directe, i el programa d’activitats incorpora presentacions de llibres i recitals de poesia.

Rec.0 Experimental Stores va néixer l’any 2009 de la mà de professionals del món del disseny i la comunicació per reivindicar el patrimoni del barri del Rec d’Igualada. En aquests 7 anys s’ha convertit en un festival de referència del món de la moda i de la cultura, amb la singularitat de revitalitzar un patrimoni industrial de gran valor. En l'edició passada, celebrada el juny del 2016, van visitar el Rec.0 unes 120.000 persones.

stats