Albert Om presentarà ‘Islàndia’ a RAC1
Islàndia donarà nom al nou programa que Albert Om dirigirà i presentarà a RAC1 la temporada vinent de set a dos quarts de nou del vespre. Així ho va explicar ahir el mateix periodista a El món a RAC1, on va apuntar que l’espai se centrarà en històries i veus que no sonen habitualment a la ràdio. “A Islàndia parlarem una mica de tot amb la meva mirada particular”, va explicar Om, la intenció del qual és oferir un espai “que la gent tingui al cotxe quan se’n vagi cap a casa, que escolti al metro o al gimnàs”.
El nom del programa prové de la fascinació d’Om per Islàndia. “És una illa petita però amb molta activitat volcànica. I això és el que volem que sigui el programa: la ràdio càlida”, va dir. Om, que treballarà al costat de la periodista Maria Xinxó, també va donar a conèixer la sintonia d’ Islàndia.
Pel que fa als continguts del programa, Om va assenyalar que estaran “més pendents de la realitat que no pas de l’actualitat”, però que inclouran “les claus de les tres notícies principals” de cada dia. També va avançar que un dels espais d’ Islàndia consistirà cada dia en una història humana d’algú que vol dedicar una cançó a algú altre. El programa s’estrenarà el 5 de setembre.