Audiències
Mèdia 15/04/2013

'Salvados' i el cinema de La 1 lideren el 'prime time'

La Fórmula 1 obté un 33% de 'share' per TV3 i un 25% a Antena 3

Ara
1 min

Barcelona'Salvados' va ser el programa més vist d'aquest diumenge a la nit. L'espai de La Sexta va tenir 515.000 espectadors i va assolir un 16,4% de quota de pantalla, de manera que va superar clarament el '30 minuts' de TV3, que va quedar-se amb 337.000 seguidors i un 10,5% de 'share'. A continuació, La 1 va enfilar-se fins a la primera posició gràcies a la pel·lícula 'Sin reservas', que va reunir 446.000 persones i va aconseguir una quota del 15,4%. Això la va deixar per davant del film 'Street fighter: La leyenda', amb què Antena 3 va ocupar el segon lloc de la franja, amb 333.000 espectadors i un 11,2% de 'share'.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Pel que fa al Gran Premi de la Xina de Fórmula 1, ha estat el més vist dels tres que s'han disputat fins ara aquesta temporada, i novament TV3 va ser l'opció preferida pels espectadors. El canal públic va tenir 368.000 espectadors i un 33% de quota de pantalla durant la cursa, mentre que Antena 3 va reunir 283.000 seguidors i va arribar al 25,4% de 'share'.

Al conjunt del dia, però, la cadena més vista va ser Antena 3, que als bons resultats de la Fórmula 1 hi va unir el lideratge de la tarda gràcies al cinema:

  1. Antena 3: 14,6%
  2. TV3: 11,9%
  3. La 1: 9,0%
  4. Telecinco: 7,1%
  5. Cuatro: 6,3%
  6. La Sexta: 5,5%
  7. FDF: 2,6%
  8. 8TV: 2,3%
  9. La 2: 2,2%
  10. Paramount Channel: 2,1%
stats