Barcelona.La revista quinzenal Super Pop va editar ahir el seu últim número en paper, després de 35 anys d'història deixant constància de les successives onades d'ídols adolescents. Segons ha explicat a l'ARA la directora, Eva Moreno, la capçalera seguirà ara a internet. "Els continguts i la filosofia seran idèntics, però ens hem hagut d'adaptar als nous temps, perquè nosaltres ens adrecem als joves", ha explicat.
La publicació, editada per Mahe des de Barcelona, tindrà a la xarxa periodicitat setmanal i els seus continguts seran gratuïts. De tota manera, l'editora no descarta tornar ocasionalment al paper per a números especials dedicats de manera monogràfica a algun personatge concret. Els canvis comportaran també una redimensió de la redacció, tot i que les fonts de l'editorial no han volgut precisar quina és l'afectació de la plantilla.
Segons dades del Baròmetre (a partir d'enquestes a majors de 14 anys), la revista tenia 50.000 lectors a Catalunya, la qual cosa la situava en el número 23 del rànquing de publicacions setmanals i quinzenals (o la número 14 si només es compten les capçaleres de pagament).