Audiències

TV3 comença la remuntada i empata amb Antena 3 el primer dia de setembre

El canal d'Atresmedia s'imposa en 'prime time' amb una nova proposta cinematogràfica

Després d'un estiu negre, l'arribada del setembre ha portat a TV3 una primera bona notícia. Tot i que de moment el canal públic només ha normalitzat la programació diürna i manté encara un 'prime time' de circumstàncies, el primer dia de la nova temporada es va acabar amb un empat en la primera posició entre TV3 i Antena 3, que van obtenir de mitjana un 12,1% de quota de pantalla.

El canal públic va encapçalar el rànquing d'aquest dilluns gràcies als 'Telenotícies' i es va imposar a les franges de matí i sobretaula gràcies als retorns d' 'Els matins' i de 'La Riera', que va ser el quart programa més vist del dia amb 422.000 espectadors i un 20,3% de quota. A la nit, en canvi, el domini va ser per a Antena 3, que un dia més va convertir la seva pel·lícula de 'prime time' en el més vist de la franja. En aquesta ocasió, 'Sin salida' va reunir 447.000 persones i va fer un 18,5% de 'share', de manera que es va situar al tercer lloc de la classificació diària.

La segona emissió més vista durant el 'prime time' va ser el partit del Mundial de bàsquet entre les seleccions d'Espanya i el Brasil, que va completar el 'top' 5 amb 344.000 seguidors i un 12%, i que va donar a Cuatro el lideratge durant els primers minuts.

Aquestes van ser les deu cadenes més vistes del dia:

  1. TV3: 12,1%
  2. Antena 3: 12,1%
  3. Telecinco: 11,2%
  4. La Sexta: 6,6%
  5. Cuatro: 6,3%
  6. La 1: 6,0%
  7. 8TV: 5,0%
  8. FDF: 3,9%
  9. Divinity: 3,2%
  10. Discovery Max: 3,0%