Celebrant 1.500 ‘segones hores’

Celebrant 1.500 ‘segones hores’
à.g.
21/03/2015
1 min

BarcelonaEls oients de La segona hora van poder celebrar amb l’equip del programa l’emissió número 1.500 del xou, radiada ahir a RAC1. Són set temporades en què Quim Morales i el seu equip han aportat humor i presumpta investigació en un espai de la productora Minoria Absoluta. La celebració va consistir en una festa a l’Antiga Fàbrica Damm de Barcelona, regada amb cervesa (i amb arròs ofert per Ca la Nuri, per fer coixí). Al llarg de la setmana, l’emissora havia anat repartint les invitacions entre els oients. La sala lluïa un aspecte particular, ja que l’estudi Penguins es va encarregar de decorar-la per a l’ocasió.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

L’equip del programa va improvisar una repassada històrica d’aquests anys de programa: Quim Morales, Xavier Pérez Esquerdo, Jair Domínguez, Candela Figueras i Llimoo van repassar algunes de les anècdotes d’aquestes 1.500 segones hores de ràdio.

Els assistents van sortir de la festa amb una samarreta commemorativa dissenyada per l’estudi Shht. Abans, van poder-la suar gràcies a la sessió en directe del DJ Àlex Soler, que va mesclar les sintonies més populars del programa amb èxits musicals i alguna sorpresa sonora, com ara les psicofonies de Víctor Ollé, que es van deixar sentir a la sala, entre pas de ball i pas de ball.

A la festa s’hi van poder veure algunes cares conegudes, com els comunicadors Quim Masferrer, Xantal Llavina, Toni Soler i Toni Clapés, el cantant i actor Joan Dausà i l’exjugador d’handbol del Barça Enric Masip.

stats