Audiències

'8 al dia' frega els 200.000 espectadors amb el cara a cara entre Rivera i López Tena

TV3 lidera un 'prime time' poc convincent

El cara a cara entre el candidat de Ciutadans, Albert Rivera, i el de Solidaritat, Alfons López Tena, coincidint amb el primer dia de la campanya electoral va permetre al programa de 8TV '8 al dia' aconseguir un dels millors resultats de la temporada, amb 195.000 espectadors i un 7,7% de quota de pantalla. Durant l'última hora de programa –la franja en què va tenir lloc específicament el debat entre els dos candidats– les xifres van situar-se per sobre dels 250.000 espectadors i entorn del 8,5% de 'share'.

A banda d'això, el 'prime time' d'aquest divendres va ser més aviat fluix: el programa més vist, com sol ser habitual, va ser el 'Zona zàping' de TV3, que es va quedar amb 458.000 espectadors i un 14,4% de quota de pantalla, i va col·locar-se quart al rànquing diari, per darrere del 'Telenotícies migdia', 'La Riera' i el 'Telenotícies vespre'. TV3 va liderar també la segona part del 'prime time' gràcies a la pel·lícula '88 minuts', que va reunir 344.000 persones i va assolir un 'share' del 12,3%. D'aquesta manera, va situar-ser per davant de la proposta cinematogràfica d'Antena 3, 'Señales del futuro', que va ser la segona opció de la franja amb 298.000 espectadors i un 10,3% de quota.

Per cadenes, TV3 va liderar el dia sense cap problema:

  1. TV3: 16,0%
  2. Telecinco: 12,0%
  3. Antena 3: 10,5%
  4. La 1: 7,4%
  5. 8TV: 5,0%
  6. La Sexta: 4,8%
  7. Cuatro: 4,4%
  8. FDF: 3,1%
  9. Neox: 2,2%
  10. Clan: 2,2%

Més continguts de