Ràdio
Mèdia 14/07/2013

Fuentes, a 'La Razón': "No m'hauria permès fer 'El matí de l'estelada'"

El presentador revela que ha rebut ofertes d'altres emissores

Ara
2 min

BarcelonaManel Fuentes ha passat comptes dels quatre anys al capdavant d''El matí de Catalunya Ràdio' en una entrevista al diari 'La Razón'. I ho ha fet defensant la pluralitat del programa. "La frase que vaig escollir com a tancament per al meu editorial ("Benvinguts a casa vostra"), havia de ser veritat. No m'hauria permès fer 'El matí de l'estelada'". Aquesta última frase és la que acaba al titular del diari, lleugerament canviada per "No em podia permetre fer una ràdio independentista".

En l'entrevista, Fuentes explica: "Marxo content perquè hem fet una ràdio plural, no excloent. L'altre dia em deien: 'En una altra emissora fan una aposta clarament independentista. Tu, per què no?' Perquè no. La ràdio pública ha de ser de tothom". Més endavant, explica: "D'aquí a un temps, quan comprovem quines promeses són reals i quines es trenquen, veurem quin model s'ajustava més a la realitat de les coses".

El periodista revela també que ha rebut ofertes d'algunes altres emissores. Les qualifica de "tan bones i interessants que requeririen un esforç immediat, i això és una cosa que vull fer amb calma". Fuentes explica que té el seu pare malalt −quan va anunciar que plegava ja va adduir motius "familiars"− i diu que és un bon moment per "parar, posar les coses a lloc i acaba de triar bé".

Sobre la picabaralla amb Fèlix Riera, director de l'emissora, per un comentari que va fer en seu parlamentària on criticava les audiències aconseguides a la franja del matí, diu: "No em porto malament amb Fèlix Riera, però ell sabrà per què diu aquestes coses. Em va sorprendre molt, vaig quedar al·lucinat amb aquest comentari, però són detalls".

'La Razón' és un diari del grup Planeta, el mateix conglomerat que controla Atresmedia, on Manel Fuentes hi fa el programa 'Tu cara me suena', a Antena 3. El grup també té una ràdio, Onda Cero.

stats