Mónica Cruz, empipada amb la roba premamà
La que es va donar a conèixer al gran públic en xandall a la sèrie Un paso adelante continua apostant per la roba còmoda. Mónica Cruz, germana de la també actriu Penélope Cruz, diu al seu blog sobre moda que ara que està embarassada no sap què posar-se, fins al punt que assegura que -"tot i que les coses han canviat molt" d'uns anys ençà- la roba per a dones embarassades les fa semblar "senyores".
Des del seu punt de vista, això no és just, ja que creu que ella ara mateix és quan se sent més "sexi". Davant del "panorama" que s'ha trobat a les botigues, "durant el primer trimestre de l'embaràs", Cruz ha pres la decisió de vestir-se amb roba de marques de preus accessibles. Assegura que les firmes especialitzades tenen uns preus "desorbitats".
Així, la cunyada de Javier Bardem aposta per les peces que COS, H&M i Zara venen per a dones que no estan embarassades. No obstant, el que més molesta Cruz és "el terreny de la llenceria". L'actriu es pregunta: "Per què costa tant trobar peces mones ?" Una reflexió a la qual no pot donar resposta en tot el seu post . Justifica el text dient que les seves lectores podrien haver-se "sentit" així com ella. Malgrat tot, Cruz no perd la il·lusió per la roba i aboca les seves ganes de comprar en peces de roba per al seu futur fill. "El que realment importa és comprar roba per al nadó", conclou.