La publicitat en ràdio creix però segueix lluny del nivell del 2007

Durant l'any passat la facturació del sector a Catalunya va ser de 47 milions d'euros, un 6,5% més que el 2014

La inversió publicitària en ràdio segueix en augment. Segons un estudi de l’Associació Catalana de Ràdio, el 2015 es van destinar 47 milions d’euros a la publicitat radiofònica, un 6,5% més que l’any anterior. D’aquesta manera es reforça la tendència a l’alça de la inversió publicitària, que va tocar fons el 2013 amb 43 milions d’euros, però des d’aleshores ha anat en augment. La dada del 2015, però, queda lluny dels nivells d’inversió d’abans de la crisi. El 2007, per exemple, es van invertir 75 milions d’euros.

L’informe també indica que tant l’audiència com la contractació en el sector radiofònic han crescut. Un 61,9% dels catalans són oients de ràdio, un 1,3% més que l’any anterior. La xifra situa la ràdio com el segon mitjà de comunicació amb més creixement de penetració, per darrere d’internet. Així mateix, l’estudi assenyala que el nombre de contractacions del 2015 va créixer un 5% més que el 2014.

Més continguts de