Mèdia 23/09/2014

TVE no emet en directe l'anunci de dimissió de Gallardón

El director de la cadena informativa ha dit que ha estat per culpa d'una fallada "de la connexió 4G"

Ara
1 min

BarcelonaTelevisió Espanyola no ha emès en directe, per cap dels seus canals, l'anunci de la dimissió del ministre de Justícia, Alberto Ruiz-Gallardón, provocada per la decisió del govern espanyol de retirar el seu projecte de reforma de la llei de l'avortament. Tot i que la compareixença s'havia anunciat amb antelació per a les 17.30 h, La 1 no ha aturat l'emissió del programa 'T con T', de Toñi Moreno, i el Canal 24 Horas ha mantingut la seva programació habitual –la informació del temps i una crònica des de Berlín– i no ha connectat amb la roda de premsa fins a les 17.46, quan ja feia més de cinc minuts que Gallardón havia anunciat que deixava el càrrec. La compareixença sí que s'ha pogut seguir en directe, de forma íntegra, per altres canals, com el 3/24 o La Sexta.

A les 19:00 hores de la tarda el director del Canal 24 Horas, Sergio Martín, s'ha disculpat via Twitter per no haver emès sencera la compareixença. "No hem pogut donar en directe al Canal 24 hores, 6 dels 43 min que ha durat la roda de premsa de Gallardón. Ha fallat la connexió 4G. La mateixa tecnologia que ens va permetre ser l'única televisió que va donar en directe la roda de premsa d'Ana Botella fa pocs dies. Lamentem la fallada del sistema", ha dit en dos tuits.

stats