TVE roda un telefilm basat en la novel·la de Cervantes 'La española inglesa'

Macarena García i Carles Francino encapçalen el repartiment de la producció

Carles Francino i Macarena García protagonitzaran el telefilm 'La española inglesa' / TVE
Ara
12/06/2015
1 min

BarcelonaTelevisió Espanyola ha començat a rodar aquesta setmana el telefilm 'La española inglesa', que adaptarà a la petita pantalla el relat homònim de Miguel de Cervantes, una de les obres que conformen les anomenades 'Novelas ejemplares' de l'autor del Quixot. La previsió és que la producció s'estreni l'any que ve, coincidint amb el quart centenari de la mort de l'escriptor.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Produïda per la cadena pública amb la col·laboració de la productora Globomedia, 'La española inglesa' comptarà amb Macarena García i Carles Francino com a protagonistes. A més, Lola Herrera es posarà a la pell de la reina Isabel I d'Anglaterra i Miguel Rellán donarà vida a Cervantes, que "narrarà la seva pròpia novel·la", explica TVE.

La cinta estarà dirigida per Marco Castillo –que també s'ha fet càrrec d'una trentena d'episodis de la sèrie de La 1 'Águila Roja'– i es rodarà a escenaris naturals de Toledo, Guadalajara, Pedraza (Segòvia) i Chinchón (Madrid). Segons la cadena, el telefilm comptarà amb "una àmplia varietat d'escenaris i una cuidada posada en escena".

'La española inglesa' explica la història d'una nena espanyola que és raptada a Cadis i portada a Anglaterra, on s'enamora del fill del seu segrestador. La parella "lluitarà per mantenir viu l'amor i sobreviure a una infinitat de dificultats", en una "gran història d'amor i aventures ambientada als últims anys de l'agitat segle XVI". La cinta, amb guió de Pilar Nadal, Felipe Mellizo i Guillermo Cisneros, tindrà "un ritme narratiu gairebé cinematogràfic" i "inclourà duels, intenses emocions i personatges plens de matisos i secrets", assegura TVE.

stats