El govern valencià té un vídeo del Cecopi que no ha lliurat a la jutgessa de la DANA

Reunió del Cecopi la matinada del 30 d'octubre passat i poques hores després que la DANA inundés nombrosos municipis valencians.
1 min

La reunió del Cecopi del 29 d’octubre, dia de la DANA, no tan sols va ser enregistrada per À Punt. Segons que ha avançat Eldiario.es, una productora audiovisual també va gravar algunes imatges amb so de la trobada per encàrrec de l’Agència Valenciana de Seguretat i Resposta a les Emergències.

El conseller d'Emergències i Interior, Juan Carlos Valderrama, ha confirmat aquest dilluns l'existència del vídeo. "Si hi ha sol·licitud de la jutgessa [DANA] es buscaran aquests recursos per a posar-los a la seva disposició", ha assegurat a preguntes dels periodistes.

Valderrama també ha defensat que el Cecopi no es va gravar íntegrament i que únicament existeixen uns enregistraments de pocs minuts que van servir de recurs audiovisual.

stats