Govern

El Govern aprova un paquet de mesures per accelerar l'obra pública

Consell executiu d'aquest dimarts.
1 min

El Govern ha aprovat un paquet de mesures per accelerar l’execució d’obra pública, en el marc del pla de l'executiu per invertir 18.500 milions en projectes estratègics a Catalunya fins al 2030. L'operadora que vehicularà les inversions es posarà en marxa en els pròxims dos mesos.

L’acord dona més marge al sector públic per licitar obres de forma directa, elevant de 2 a 15 milions d’euros el llindar a partir del qual s’han d’encarregar a l'empresa Infraestructures.cat.

Pel que fa a les grans inversions estratègiques, el sector públic podrà decidir si ho gestiona directament o fa l’encàrrec a Infraestructures.cat, amb independència del seu cost. L'objectiu és millorar els percentatges d'execució d'aquestes inversions.

stats