Wert celebra el seu banquet nupcial en una finca il·legal, segons 'El Mundo'

L'exministre d'Educació José Ignacio Wert ha triat un complex sobre el qual pesa una ordre de tancament perquè no tenia llicència

La llei espanyola de mecenatge entrarà en vigor abans del 2014
Efe
11/07/2015
1 min

MadridL'exministre d'Educació José Ignacio Wert celebra aquest dissabte el seu casament amb l'exsecretària d'Estat Montserrat Gomendio i han previst el banquet nupcial en una finca que està precintada perquè no tenia la llicència per acollir aquesta mena d'esdeveniments, segons publica el diari 'El Mundo'.

Inscriu-te a la newsletter Política Una mirada a les bambolines del poder
Inscriu-t’hi

Segons el diari, la Finca La Camarga té obert un expedient i una batalla judicial amb l'Associació Madrilenya d'Empresaris de Restauració i Associació Hotelera de Madrid, que en denuncien irregularitats des del 2008.

Un dels convidats al casament de l'exministre aquest dissabte és el president del govern espanyol, Mariano Rajoy, així com també la seva dona.

stats