Actualment, el RACC compta amb més de 890.000 socis i més de 1.000 empleats, i manté un índex de satisfacció de 8,86 sobre 10. En aquesta línia, el director general, Xavier Pérez, ha aprofundit en algunes de les innovacions que ha protagonitzat la institució, com els helicòpters medicalitzats a finals dels 80, i línies de futur a tenir en compte, com ara els vehicles autònoms o l'electromobilitat.
Mobilitat
El RACC celebra el seu 120è aniversari defensant una mobilitat més segura i assequible
1 min
El RACC ha celebrat aquest dijous el seu 120è aniversari en un acte a la Pedrera de Barcelona. El seu president, Josep Mateu, ha destacat que els anys d'història de l'entitat reflecteixen que és un "patrimoni compartit" i que la seva ambició és una mobilitat millor, més segura, neta i assequible.
A l'acte hi ha assistit el president del Govern, Salvador Illa, que ha afirmat que el RACC és un exemple a l'hora de "mirar cap endavant, adaptant-se a les necessitats del país". Al seu torn, el president del Parlament, Josep Rull, ha dit que l'entitat ha tingut la capacitat "d'anticipar-se a la modernitat". L'alcalde de Barcelona, Jaume Collboni, ha definit el RACC com una peça "imprescindible" en la mobilitat de Barcelona.
Reptes de futur