Mobilitat
Renfe canvia els horaris de la R2 Sud
1 min
A partir d’aquest dissabte Renfe modificarà els horaris de la R2 Sud incrementant 13 minuts la durada del viatge, a causa de l'avaria patida dilluns passat. Tot i el canvi, cada hora continuaran circulant tres trens per aquesta via (dos de Rodalies i un Regional).
També està en marxa un servei complementari d’autobusos cada mitja hora entre Castelldefels i Barcelona (de 06.30 h a 9 h) i de Barcelona a Gavà i Castelldefels (de 17 h a 19 h). A partir de dilluns s’incorporarà el trajecte Gavà-Barcelona de 06.30 h a 9 h.
Renfe assegura que continua treballant per ampliar el servei d'autobusos, però que està tenint problemes per aconseguir-ne tot i haver "contactat amb innumerables empreses del sector".