Publicitat
Publicitat

'Amar en tiempos revueltos' busca una sortida

A mitjans de setembre TVE recuperarà la sèrie de sobretaula Amar en tiempos revueltos , que aquest estiu, a diferència del que era habitual, s'ha aturat per deixar pas al Tour de França, els Jocs Olímpics i la Vuelta a Espanya. Un cop emesa la cinquantena de capítols que queden pendents de la setena temporada, la sèrie s'acomiadarà definitivament de La 1 després de set anys liderant la primera part de la tarda a l'Estat.

Segons han explicat a l'ARA fonts de la productora Diagonal TV, la "incertesa" sobre el futur de la producció i la necessitat de "donar sortida a l'equip de plató i als actors" van obligar a buscar noves vies per donar continuïtat a la sèrie en altres cadenes. Els últims dies algunes fonts han apuntat a un possible spin-off a Antena 3, tot i que aquesta opció encara no s'ha concretat.

La sèrie abandona la cadena tot i els seus notables resultats d'audiència: 2,7 milions d'espectadors (un 21,2% de share ) la seguien de mitjana diàriament durant aquest curs passat al conjunt de l'Estat. A Catalunya, on té la competència directa de l'exitosa La Riera , la sèrie registra tot i així un 16,9% i és vista per 303.000 espectadors de mitjana.

'Isabel' desmunta platós

Més complicada és encara la situació d' Isabel , la sèrie sobre la reina catòlica que la mateixa productora va rodar amb l'objectiu que s'estrenés a principis d'aquest any -TVE fins i tot la va començar a promocionar-, però que encara no s'ha emès. De fet, la cadena encara no té cap previsió sobre quan es podrà veure, la qual cosa ha portat Diagonal TV a començar a desmuntar els platós i a tancar la porta de manera gairebé definitiva al rodatge d'una segona temporada, encara que fos per a una altra cadena. "No podíem seguir perdent diners", amb el manteniment d'un plató de 2.000 metres quadrats, uns decorats i un equip, lamenten.

Diagonal TV ha vist també com un projecte que estava acordat sobre el bicentenari de la Constitució de Cadis tampoc veurà la llum, ja que ja no hi ha temps de produir-lo ja per a aquest 2012.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT