Publicitat
Publicitat

NOUS FORMATS

La consultora Wit presenta a la fira MipTV els programes que marquen tendència

Canes assenyala la televisió més fresca del món

Canes va acollir entre l'1 i el 4 d'abril el festival MipTV, el principal certamen televisiu europeu en el qual cadenes de tot el món presenten les seves novetats. La consultora francesa Wit elabora cada any una llista de programes que es converteix en referència i que assenyala quins espais recullen les tendències socials actuals. Voluntat d'evasió, xous de supervivència i realities sentimentals són alguns dels formats que marquen la pauta. A continuació presentem alguns dels programes que aquest any han entrat a la llista Fresh.

'Estimats veïns, ajudeu la nostra filla a trobar l'amor'
Un poble sencer jutja els pretendents sentimentals

Si Cuatro buscava parella a joves amb el condicionant d'haver de tenir el vistiplau de la mare a ¿Quién quiere casarse con mi hijo? , en aquest xou israelià tot un poble s'ha d'involucrar a validar el millor candidat per a l'amor.

'La barreja'
Entreteniment foll japonès

Ordenar celebritats segons els calés que s'han deixat en cirurgia plàstica. O classificar homes vells segons el seu percentatge de calvície. Els concursants reben pistes, però a canvi de proves humiliants, com ara menjar-se un pastís sense fer servir les mans o enfrontar-se a un lluitador de sumo.

'Pares a la presó'
Acompanyant infants als centres penitenciaris

Holanda ha col·locat a la llista aquest espai en què fills visiten els seus pares empresonats, de la mà d'un coach que els ajuda a entendre la situació i a fer preguntes als seus pares que sempre han evitat.

'Massatge clandestí'
Endevinar famosos pel tacte dels massatges

El concursant rep un massatge d'una celebritat. Haurà d'endevinar de qui es tracta, amb l'ajuda d'algunes pistes.

'Convertim Bradford en britànica'
Una vacuna contra el racisme

Experiment sociològic promogut per la BBC que posa en contacte persones de diferents ètnies d'un mateix poble. Hi apareixen tant les diferències com els valors comuns.

'Ets normal?'
Premi a la grisor

Els concursants guanyen diners com més normals són. Els fan preguntes que posen a prova la seva personalitat i només guanyen si van amb la majoria. Made in USA .

'Trasformat'
Celebritats amb altes dosis de Photoshop

Els concursos segueixen sent un valor segur per a un públic familiar. Aquest format italià es basa a fer endevinar quin famós s'amaga darrere d'una imatge modificada amb l'ordinador.

'Explorador familiar'
La supervivència a la selva és cosa de família

Xou produït per la francesa TFI en què es tracta d'enviar cinc famílies de quatre membres cadascuna a un entorn salvatge. Hauran de cooperar entre elles i posar a prova la seva resistència física.

'La bomba de diners'
Cada segon resta diners del premi d'un milió de dòlars

Una cabina de vidre reté el premi d'aquest concurs: un milió de dòlars. L'objectiu és fer-la explotar per poder-ne agafar els bitllets. Però una manxa en va fent sortir diners de manera que com més triguen a contestar les preguntes, menys diners queden.

'Cos i cervell'
Rates de biblioteca i addictes al gimnàs, cara a cara

Un equip representa la força física; l'altre, la mental. Primer juguen en col·laboració però al final s'han d'enfrontar en proves mixtes.

'Tu cara me suena'
El concurs presentat per Manel Fuentes fa el salt internacional

L'únic representant de l'Estat a la llista Fresh és Tu cara me suena , que ja ha estat col·locat a Portugal, Xile i Itàlia. Famosos imiten estrelles de la cançó.

'Amor, t'estàs engreixant'
La parella ajuda a aprimar-se

Matrimonis en què un dels membres té sobrepès en són els protagonistes. L'altre membre li farà d'entrenador personal perquè aconsegueixi aprimar-se. L'estímul: el premi, que va en funció dels quilos que aconsegueixen perdre.

Més continguts de