Publicitat
Publicitat

Terra porta a Espanya un nou model de continguts web que triomfa a l'Amèrica Llatina

La plataforma digital de Telefónica aposta per l'entreteniment i retransmissions en directe

El portal internacional Terra portarà un nou model de continguts digitals a Espanya a partir del 28 de juny, una iniciativa que ha tingut molt èxit a l'Amèrica Llatina. El conseller delegat de la companyia, Fernando Madeira, diu que s'apostarà per retransmissions en directe i, a part de continguts propis, també se'n publicaran des d'altres fonts d'informació com agències de notícies.

Madeira també va destacar que el grup obté resultats positius i que ingressen al voltant de 500 milions de dòlars anuals. Terra, del grup Telefónica, està present a 19 països i té una audiència mensual de més de 100 milions de persones, dels quals dos corresponen a l'Estat espanyol. S'ha escollit la península perquè és un dels cinc mercats de publicitat digital més importants d'Europa. A més, serà el primer país del continent on s'exporta aquest estil de fer web.

Esports i notícies

El nou model es basarà, sobretot, en entreteniment, esports i notícies. També s'hi incorporarà la seva plataforma de música, Sonora, amb més de 500.000 usuaris, i el portal de vídeos Sondaytv, un sistema de pagament amb acords amb les principals productores i tres milions de clients. Les retransmissions en directe s'inauguraran amb el festival FIB 2012 i Costa de Fuego, els dos a Benicàssim. També tenen els drets per emetre les lligues de futbol de Bèlgica, Dinamarca i Ucraïna, així com els dels Jocs Olímpics de Londres 2012. Pròximament, s'integrarà amb Facebook, ja que el 10% de les seves visites provenen de la xarxa social. Més endavant, es preveu fer el mateix amb Tuenti.

A la roda de premsa inaugural d'aquest dijous, es va presentar el nou equip directiu espanyol, amb Yago Castilla al capdavant, i preveuen la contractació de 60 persones. Fernando Madeira ha volgut remarcar que Terra és una de les 30 companyies més importants en mitjans digitals amb més de 1200 treballadors arreu del món. També ha argumentat que el seu creixement no es deu al lligam amb Telefónica ja que estan presents en països, com els EUA, on la companyia no hi opera.

Més continguts de