Publicitat
Publicitat

Zynga dóna suport a Alec Baldwin amb una pantalla especial del joc Words with Friends

L'empresa creadora del joc de mòbil que li ha impedit pujar a l'avió ha sortit en defensa de l'actor amb el lema 'Let Alec Play'

Zynga, que és la major productora de jocs per a Facebook, és molt menys coneguda per la seves creacions per a telèfon mòbil. Tot i això, després de la polèmica sorgida entre American Airlines i Alec Baldwin aquest problema de percepció de la marca es pot solucionar. 

Segons Michael Pachtas , un analista de Wedbush Securities, això que ha passat és "fenomenal per a Zynga". "El problema de Zynga amb la recerca d'inversors ha sigut que ningú la coneixia pels seus jocs. Això, definitivament, ajuda a canviar la seva percepció".

Zynga ha estat donant suport a la causa de Baldwin des que es va conèixer la notícia amb missatges a Twitter amb l'etiqueta: #LetAlecPlay. Words with Friends (WWF) és el sisè joc més popular de Zynga, d'acord amb Appdata.com.

"Li agrada tant WWF que estava disposat a abandonar l'avió per jugar-hi, però ja ha pujat a un altre vol d'AA", ha dit Matthew Hiltzik, un portaveu de Baldwin, en un comunicat.

WWF, creat originàriament per Newtoy Inc, un desenvolupador de jocs de McKinney (Texas), va ser adquirit per Zynga el desembre de 2010. A més, hi ha una versió del joc amb publicitat que és gratis a l'AppStore. Zynga busca recaptar, properament, fins a 1.000 milions de dòlars en la major sortida a borsa d'una empresa d'internet als EUA des del debut de Google Inc.

La polèmica ha començat quan Baldwin ha estat expulsat d'un vol abans d'entrar-hi per viatjar a Nova York des de Los Angeles i ho ha explicat a través del seu compte de Twitter. La pantalla amb el lema "Let Alec Play" que presenta aquest dimecres Zynga inclou un quadre que diu: "Baldwin 1, American Airlines 0".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT