Publicitat
Publicitat

Audiències

L''APM?', el més vist del 'prime time' amb mig milió d'espectadors

'Hay una cosa que te quiero decir' reuneix 300.000 persones i s'imposa al 'late night'

L''APM?' va ser el programa més vist d'aquest dimarts a la nit. Tot i que els 510.000 espectadors que va tenir se situen per sota de la mitjana de la temporada del programa, va assolir una quota de pantalla del 18,8%, lleugerament per sobre dels registres habituals. De fet, l'espai de zàping no va tenir rival en cap moment, i la segona opció de la seva franja va ser 'El hormiguero', amb tot just 206.000 espectadors.

Un cop acabat el programa, però, TV3 va cedir el domini a Telecinco. 'Hay una cosa que te quiero decir' va fer el segon millor resultat del curs, amb 299.000 seguidors i un 'share' del 15% que el van convertir en líder indiscutible fins que es va acabar, pels volts de les 2.00. 'Terreny personal', que va reunir 275.000 persones (9,7% de quota) i 'Españoles en el mundo', amb 270.000 (9,6%), van ser les principals alternatives a l'espai que presenta Jorge Javier Vázquez.

Per cadenes, TV3 va liderar el dia amb comoditat:

1. TV3: 15,1%

2. Telecinco: 11,5%

3. Antena 3: 9,7%

4. La 1: 7,8%

5. La Sexta: 5,4%

6. 8TV: 4,6%

7. Cuatro: 4,5%

8. Neox: 3,1%

9. FDF: 3,0%

10. Divinity: 2,6%



Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT