Publicitat
Publicitat

Audiències

628.000 espectadors segueixen el '30 minuts' sobre Detroit, 'Amèrica en fallida'

El programa, dedicat a la crisi financera nord-americana, lidera el 'prime time' amb una quota de pantalla del 18,5%. És el segon millor registre d'espectadors de la temporada

El 30 minuts d'aquest diumenge va liderar el prime time amb una mitjana de 628.000 espectadors pendents de l'emissió, una xifra que significa el segon millor registre de la temporada.

El reportatge, dedicat a la crisi financera nord-americana, va recollir una quota de pantalla del 18,5%.

No obstant això, i malgrat els bons resultats obtinguts també per l' APM? Extra (560.000 espectadors i un share del 21,9%), el cinema va tornar a situar líder d'audiència dominical La 1, especialment amb l'emissió en horari de màxima audiència de la pel·lícula No es tan fácil (608.000 espectadors i 21,2% de quota de pantalla).

La 1 va finalitzar la jornada amb un 12,3% de l'audiència, menys d'un punt per sobre que TV3 (11,6%).

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT