Publicitat
Publicitat

Audiències

El '30 minuts' sobre 'El perdó' d'ETA guanya el 'Salvados' amb Jordi Pujol

L'espai de TV3 supera el mig milió d'espectadors, i el que condueix Jordi Évole en suma 439.000

El '30 minuts' va ser aquest diumenge l'espai més vist del 'prime time' a Catalunya. El programa de reportatges de TV3, centrat en aquesta ocasió en el penediment d'antics membres d'ETA, va tenir 502.000 espectadors i una quota de pantalla del 14,9% que el van situar al tercer lloc del rànquing.

Matas, més vist que Pujol

El programa del canal públic, doncs, va imposar-se a 'Salvados', que aquesta setmana entrevistava Jordi Pujol. La conversa entre Jordi Évole i l'expresident de la Generalitat va aportar a La Sexta 439.000 catalans (un 13,1% de 'share') i va situar el programa com el segon més vist de la seva franja. La d'aquesta setmana va ser també la segona edició més vista de la temporada del programa de La Sexta, per darrere de la del 12 de febrer, quan Évole va entrevistar l'expresident de les Illes Balears, Jaume Matas, davant 462.000 espectadors (13%).

Poc èxit a Espanya

Al conjunt de l'Estat, la visita d'Évole a Pujol no va despertar especial interès. El programa va tenir 1.486.000 espectadors i un 7,3% de quota de pantalla, lleugerament per sobre de la mitjana de l'espai i lluny dels més de dos milions de persones que van veure l'edició de Jaume Matas, que va arribar al 9,5% de quota. De fet, va ser la novena edició més vista de les 22 que s'han emès fins ara aquesta temporada. Ahir, el programa va situar-se com la quarta opció de la nit, a molta distància de la sèrie de Telecinco 'Aída' (líder amb gairebé 3,6 milions d'espectadors) i de l'oferta cinematogràfica de La 1 i Antena 3.

Els 'Telenotícies', líders

Més enllà d'aquest duel en 'prime time', a Catalunya el programa més vist del dia va ser el 'Telenotícies vespre', que va tenir 591.000 espectadors, seguit del 'Telenotícies migdia', amb 583.000. A la nit, 'Aída' va ser la tercera opció, amb 425.000 seguidors i un 13,5% de 'share', per davant de la pel·lícula d'Antena 3 'Evelyn' (363.000) i la de La 1, 'Click' (297.000).

Al global del dia, TV3 va liderar amb un 11,1% de quota de pantalla, mentre que Antena 3 va ser segona amb un 10,6% i La 1 va quedar en tercer lloc, amb un 9,2% de 'share'.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT