16/11/2016

Nou patrocini, doble èxit per al Barça

1 min

EL PATROCINI DE Rakuten és un doble èxit per al Barça. En primer lloc, perquè diu adéu a Qatar, que va desplaçar l’Unicef de la samarreta. Del “més que un club” global al “tot per la pasta”. I en segon lloc, perquè el president Bartomeu ha complert, finalment, la seva promesa de l’assemblea de fa un any: “65 milions anuals mínim, per un mínim de tres anys”. Bé, són 55 de fixos més 6,5 de variables i per quatre anys, molt per sobre dels 36 amb què ha acabat Qatar. Diu Forbes que el president de Rakuten, Hiroshi Mikitani, és la cinquena fortuna del Japó. Des de les èpoques de Soriano i Ingla que Mikitani té contactes amb directius del Barça, perquè és prou culer (i ric) per emparaular 220 milions d’euros fins al 2021. Una altra cosa és que els salaris dels cracs estan tan disparats que no hi ha ingrés per als clubs que, al final, no quedi desfasat.

stats