Publicitat
Publicitat

CRÍTICA TV

Que rodin caps!

Dimarts a El hormiguero van voler fer una broma a l'audiència aprofitant la seva fama de pocatraces. Van convidar el cantant Dani Martín i el van fer participar en un truc de màgia amb una guillotina. I sí, el seu cap va caure dins el cistell, la càmera va apartar l'objectiu i Pablo Motos va cridar. I va entrar la publicitat bruscament.

Tot era una broma preparada. Res més. Podrem seguir gaudint de la complexa poètica musical de les composicions de Dani Martín. Ja seria mala sort que amb l'afany acaparador de Motos que ho vol provar tot ell, el dia que es talli el cap a algú li toqui al convidat.

En general això de prendre el pèl als espectadors no m'agrada. En aquest cas, els efectes especials sanguinaris eren tan justets que la comedieta era evident. Però fins i tot quan veus el truc em molesta. Si m'ho empasso perquè em sento tonta, i si no cola perquè m'adono que em prenen per curta. Però no cal que em demanin perdó.

El que em fa dubtar més d'una idea tan enginyosa és que el xou es ven com a "entreteniment familiar" i els agrada presumir de la seva audiència infantil. Potser per a la canalla era excessiu. Quan portes els nens al circ no els fas creure que el lleó s'ha menjat el cap del domador. És només per aquest sector de públic que crec que la brometa se'ls va escapar de les mans.

La productora i el presentador van emetre un comunicat excusant-se per la broma. També el cantant va demanar disculpes a les seves fans que van córrer a la Wikipedia a posar la data del decés del seu ídol. L'endemà, Manu Sánchez, en acomiadar els esports d'Antena3, donava pas al programa fent brometa amb el tema. I Motos va reiterar amb desgana unes excuses que van sonar a evasiva i van tornar a convidar el cap de Dani Martín perquè calmés l'audiència. La cadena (trista) estava contenta d'haver causat alarma al país. I si cal la comèdia del perdó, es fa. Però vaja, és cert que a la tele cal que rodin caps... però no per una brometa pesada.

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT