Publicitat
Publicitat

L'ENTREVISTA

Pere Montalà: "La publicitat a les xarxes socials és una invasió de la intimitat"

El creador de l'eslògan "el cotó fluix no enganya" explica en una entrevista a l'ARA com ha canviat la publicitat en els darrers anys i amb la crisi

Pere Montalà, cap de l'agència Maripili, és un empordanès que admet que està "tocat per la tramuntana", tot i considerar la frase un tòpic. Analitza el canvi de la creativitat publicitària en els darrers anys en una entrevista en què trobareu, entre d'altres, aquestes opinions:

  • El cotó fluix no enganya: " L'eslògan és vigent. No hi ha un dia que un polític o la premsa de qualsevol color no el faci servir".

  • La publicitat a internet: " La publicitat a les xarxes és com una invasió de la intimitat molt bèstia".

  • Canvis en la creativitat: "La publicitat d'abans era molt més elaborada, més estratègica. Ara tot és més tàctic".

  • La crisi: " Esmola l'enginy per guanyar diners, no per fer bona publicitat". 

Podeu llegir l'entrevista a l' Ara Premium

Etiquetes

Més continguts de